2 תשובות
שואל השאלה:
לחצי שנה? לא נראלי
ונראלך שיהיה לי זמן? אני עולה ליא.
לחצי שנה? לא נראלי
ונראלך שיהיה לי זמן? אני עולה ליא.
אנונימית
אפשר לעבוד בקיץ ולחסוך כסף כדי לטוס בחג בתחילת השנה