2 תשובות
שואל השאלה:
לחצי שנה? לא נראלי
ונראלך שיהיה לי זמן? אני עולה ליא.
אנונימית
אפשר לעבוד בקיץ ולחסוך כסף כדי לטוס בחג בתחילת השנה