התחברות
הרשמה
ממש נשבר לי המסך של הטלפון וגם הצד הזה שמגביר/מחליש את הקול ומדליק מסך ואבא שלי יקח את זה לתיקון.
זה יהיה יקר ואני מרגישה רע על זה, אז אני רוצה לעבוד בקיץ בשביל להחזיר לו את הכסף. באיזה עבודה אני אוכל לקבל הכי הרבה כסף? (בת 15)
23 במאי 2017, 22:10
פלאפון
עבודה
בני נוער
תשובה אחת
בייבי סיטר או לחפש מקומות שדרושים שם עבודה (למלצר וכאלה) לעבוד בפלאפל או משהו
M
Miss d
באותו הנושא:
נפל לי הטלפון ונהיה לי כתם סגול כזה במסך (אין לי מגן מסך) נשבר לי המסך?
היי, נשבר לי המסך של הטלפון (אייפון 6 ) ואבא שלי מחר מתקן לי אותו, הוא אומר שבשביל לתקן אותו אני צריכה להביא לו את הקוד זה נכון?
נשבר לי המסך של הטלפון
נשבר לי המסך של הטלפון
אם נשבר לי המסך של הטלפון ואין לי מגן מסך. עדיין אפשר לתקן את זה נכון?
המסך של הטלפון שלי ממש חם, מה לעשות?
אם נשבר לי הטלפון אפשר להוציא את כל מה שיש בזיכרון הפנימי שנישאר בטלפון?
נשבר לי הטלפון והוא לא נדלק ולא מגיב, איך להתעודד?
אחריות על טלפון כוללת אחריות על המסך אם הוא נשבר?
נשבר לי המסך של הטלפון (אייפון חמש s) וזה ממש שבר קטן, אם אני רוצה להחליף מסך, כמה זה יעלה לי?
אם יש שריטה על המגן זכוכית מהטלפון אז המסך המקורי של הטלפון בסדר?