4 תשובות
תגבילי את עצמך, תורידי כל יום חצי שעה מהזמן שאת נמצאת פה...
חחח, אין תרופה למחלה הזאת.
תחפשי דברים לעשות, תעסיקי את עצמך
במשהו
במשהו
תמחקי את המשתמש