15 תשובות
זה היה אמיתי? ):
אנונימי
נפלה רקטה בשטח פתוח.
הקב"ה אנחנו אוהבים אותך!
כן, איזה מפחיד - היה!
אמאאלה כן.
ובדיוק הגבתי למישהו על איזה שאלה וכתבתי משהו על אזעקת מלחמה, פתאום אני שומעת אזעקה.
אנונימי
כן הייתה אזעקה באשקלון..
אני יודעת טוב מאוד מה קרה, אני אשקלונית ~,~
לא נורא, ה' איתנו.
חבל שאני לא יכול להגיד אותו דבר
למה אתה לא יכול להגיד אותו דבר?
אתאיסט
זאת הייתה בדיקת צופרים והיא לא הייתה רק באשקלון היא הייתה בהרבה מקומות
זה לא היה בדיקת צופרים, הרקטה נפלה ליד בית העלמין.
והנה זה מתחיל שוב
מה מתחיל שוב?
תחשוב מה קרה בדרום 5 פעמים בשנה האחרונה.
רמז: זה קרה בחודש מרץ השנה