כבר מלא חודשים שולח לי הודעות ואני לא עונה הודעות בסגנון של מה קורה ודברים כאלה ואני לר עונה בגלל שהוא גדול ואני קטנה כיאלו הוא בי' ואני בז' השאלה שלי זה למה הוא שולח לי הודעות? הוא יודע הרי שכיאלו אני קטנה יש מצב שזה כי אני נראת בת 15? ומה אני יכולה לכתוב לו כדי שיפסיק לשלוח? או שפשוט להמשיך לסננן?
21 במאי 2017, 23:21
תשובה אחת
אני חושבת שכדאי שתגידי לו להפסיק אם תמשיכי לסנן, הוא ימשיך לשלוח לך הודעות