125 תשובות
זה נראה כמו מישהי חסרת חיים שלא היה לה מה לעשות אז היא שלחה את זה. עזבי אותם
(אמג השם שלך מהמאה אוקיי סליחה ביי)
יש לי me. חכי דקה אני אומרת לך מי זה
איזה פחד! רשום שקוראים לה עידית שלנגר
זה לא ספאם אומייגאד
שואל השאלה:
אמאלה! איך יש לה את המספר שלי? ומי זו לעזאזל
שואל השאלה:
תכלס, למה שיקראו לה עידית, והיא תדע עברית, כשהיא נאו-נאצית ותגור בישראל? נראלי סתם מישהי שעבר עליה יום משעמם
תתקשרי למשטרה. גם אם זה ספאם וגם אם לא יכולים לשים אותה בכלא להרבה מאוד זמן. (אם היא באמת נאו נאצית אז אפשר להוציא אותה להורג.)
תתקשרו גם אתם למשטרה לראות אם זה אמיתי או לט
נראה משעשע הלוואי היו שולחים לי את זה הייתי עושה איתה שיחה מצחיקה
בדקתי באפליקצית me (מזההת שיחות לא מזוהות) ורשום שקוראים לה עידית שלנגר. תתקשרו למשטרה כי זה באמת לא ספאם!
פאק באמת קוראים לה edith schlanger בדקתי את המספר...
איך יש לה את המספר שלך?!
חח הוספתי אותה לאנשי קשר ויש תמונה של מישהי די מבוגר בוואטסאפ יש בה משהו גרמני
תראו את הוואצטפ שלה, ואת הסטטוס, אז לא יודעת אבל תתקשרי למשטרה
היא מחוברת לוואטסאפ אני טועה אם לשלוח לה ערה חחח
חחח^
נראה לי שזה לא אמיתי.
שלחתי לה גם הודעה חחח
בטח היא לא יודעת מי שולח לה את. כל ההודעות חח
אולי שמישהו יתקשר למספר ושישאל למה היא שלחה את ההודעה המוזרה הזו ונכתוב כאן מה היא אמרה?
בדקתי את הוואצאפ שלה
יש לה תמונה של משהי על לבוש של ריקוד ובסטטוס יש לה דגל ישראל אז ניראלי זה טעות בכל מקרה.. ממש מוזר
אם משהו רושם לה משהו תגידו פה חחח
כן בתמונת וואטסאפ שלה היא די פותחת רגליים
רשמתי לה התקשרת?
בטעות התקשרתי אליה דרך הווצאפ אמאלה
^ חח ליאורושש חיימ
החזירו לך את הטלפון?
ונראלי זאת סתם אחת משועממת ששינתה את השם משפחה שלה שנולדה בגרמניה או שהשאירה אותו מסבא/סבתא שלה, תחסמי אותה
תעדכנו אם היא עונה לכם! אגב היא שלחה את זה למלא מהחברות שלי
אנונימית
חחח לא אכפת לי לרשום לה משהו.
מה לרשום לה?
יואו היא מחוברת, תעדכנו אם היא ענתה למישהו.
מה יש בתוך הקישור?
אני מפחדת להיכנס חחח
אנונימית
חיימי
ולא לצערי
ניסיתי בטלפון של אחותי חחח
רשמתם לה משהו?
אומייגד מי זו
דיברתם איתה?
אני בשוק
חחח נראית ישראלית
יאללה שמישהו ישלח הודעה
מי האמיץ?! (;
איך רושמים הודעה מחסום?
יש לה גם דגל ישראל בדבר הזה שבמקום בסטטוס^
אם היא ענתה למישהו פה
תכתבו פה-חובה להגיש עליה תלונה במשטרה אני בשוק שיש אנשים כאלו ועוד לשלוח את זה לאנשים יהודים וואו
שלחתי לה הודעה. נראה אותה עכשיו.
יאללה הוספיטל!
^ תשלחי קישור למה שהיא עונה
אנונימית
מה רשמתת?
לשלוח? (;
אנונימית
לא, עדיף שלא.^
היא תוכל להגיש תלונה על הטרדה.
אנונימית
ענתה לכם?
אני חושבת שעובדים עליכם
מי כותב לה :) אוי זה הולך להיות מצחיק
מה זה אמטלה
אנונימי
^ גם היא יכולה להגיש תלונה על זה שהיא כתבה את זה.
אסור בכלל להגיד דבר כזה ועוד אחרי כל מה שעברנו
נכון^
היא צריכה ללכת ולהגיש באמת תלונה!

למה המינוס? הילדה קבלה את ההודעה הזו משום מקום וזה לא שרשום שם ברכות ודברים טובים, האישה הזו פאקינג כתבה לה במילים אחרות "חבל שלא מתת".
אנונימית
מזל שיש תמספר פלא אני עכשיו אטפל בה
הכחבה לא עונה
אויי תשלחו מה היא ענתה
^ כע בבקשה שלחוו
אלוהים ישמור-_____-
אני מתה מצחוק מסכנה איך שאנשים פה הולכים להתעלל בה
סתם משועממת תעדכנו d:
שלחתי נקווה לתגובה.
זה רק אני או שבסטטוס שלה יש דגל ישראל?
היא הייתה מחוברת ולא נכנסה
איזה זבל אני יוצאת אם פרצו לה לפלאפון חחח
היא מחוברת ^
היא לא עונה
אולי תתקשרו אליה ותעדכנו מה היא אמרנ
כל כך הולכת להטריל אותהה
מפחדת לשלוח לה הודעה חח יש דרך מחסום?
אמאלה היא נראית בדיוק אבל בדיוק כמו המורה לספורט שלי וגם למורה שלי לספורט קוראים עידית (רק בלי השלאנגר הזה)! מה קורה פהה
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי אתם סתם מלחיצים. שמישהו יגיד כש/אם היא עונה לו
תתקשרי מחסום זה #31# ואזמרת המספר
כדי להתקשר מחסום זה 43* ואז המספר שלה
אני לא רוצה להתקשר.. זאת סוג של הטרדה.
חחח יאללה כולם מטרילים אותה ^-^
מוחעחע
לגמרי הולכת לשאול אותה אם אפשר לעזור לה (;
הכי טוב תתקשרו למשטרה
בדיוק^
אנונימית
היא מחוברת בווצאפ^
אנונימית
כן גם אותי
נשבעת תנסו להתקשר אליה
אפילו אלה שמפחדות היא לא עונה
זה מעביר ישר לתא קולי
נראה לי התחילה לפחד חח
גם לא עונה בוואצפ גם לא עונה בפלאפון בסוף תברח מהארץ חחח
חחח שלחתי לה, היא מחוברת ולא מגיבה:(
חחח מסכנה שיואו פתאום הבת שלה הייתה משועממת אז היא שלחה את זה לאנשים, ועכשיו העידית הזאת לא מבינה מה רוצים מהחיים שלה xd
קונספירציה שלי ^
קראתי את כל התשובות ואני נקרעת מצחוק! בדקתי גם בme ובאמת קוראים לה עידית שלאנגר.. קריפי רצח
חחח יאללה כל סטיפס שולחים לה הודעות נספים לה את האמאמא שלה
אנונימית
^חחח פתאום זאת באמת המורה לספורט שלך אנונימית
אנונימית
חח איזה תגובות הרגתם
ויש מצב שמישהו לקח את המספר שלה כי יש אפליקציה שקוראים לה kakado ואפשר לשלוח הודעה למישהו ממספר אחר
(פעם שלחתי הודעה לאמא שלי והיה כתוב את המספר של המןרה שלי וכתבתי שאני מתחילה שעה שנייה, איזה בןקר זה היה אחח)
היא מסננת שלחתי לה הודעה תהייה מנומסת לפחות ותעני
אנונימית
אני לא יודעת מה הולך פה גם חברה שלי אמרה שהיא נראית ממש כמו המורה שלנו לספורט ומחר יש לי שיעור איתה ואני מראה למורה את זה!
אנונימית
וואטדפק 0-0
אנונימית תעדכני מחר
(אני לא יודעת מה הולך פה גם חברה שלי אמרה שהיא נראית ממש כמו המורה שלנו לספורט ומחר יש לי שיעור איתה ואני מראה למורה את זה!)
אני גאה בעצמי
חחח, איזה אומץ^
עידית כפרה עליהה
לפחות תשלחי לה את התמונה על ההודעה שתבין במה מדובר
שלחתי לה תמונה של הודעה והיא לא ענתה ואפילו אין וי כחול, תתקשרו למשטרה כבר
חחח וואי זאת מעידית כפרהעליה הרגת
חחח היא חסמה אותי xd
אני קצת מרחמת עליה. היא הסתבכה עם סטיפס!
אבל האמת שזה דיי מגיע לה. שתאכל!
אתם עושים בה לינ'ץ טלפוני, זה הטרדה לכל דבר אל תקחו את החוק לידיים, תשלחו את זה לרשויות הליגליות שיטפלו בה באופן אישי.
אנונימית
תראו כתבתי את השם שלה בגוגל
שולחת לכם קישור של מה שמצאתי בגוגל ותראו את המספר בול של מי ששלחתם
אנשים הרגתם אותי מצחוק.
תעדכנו -
באמת מוזר..
-שואלת השאלה תיכנסי לקישור :
https://m.b144.co.il/b144_sip/481404134470655d4c16061b4472655f48.aspx
מאמי אפחד במדינה הזאת לא עושה כלום
האנשים צריכים לקחת תחוק לידיים
כי יש לנו ילדי כאפות בכנסת ובממשלה ובכל מקום.
גם אני בדקתי ולא מצאתי כלום אז חיפשתי את המספר שלה
מה זה העבודה הזאת שיש לה?
אנונימית
נראה לי היא מחקה את הווצאפ, היא לא מופיעה אצלי, ולא שלחתי לה אפילו הודעה (אין לה את המספר שלי).
אנונימית
פאק נראלי מצאתי את הפייסבוק שלה. רשום שם שהיא מרמת גן ודוברת גרמנית דפאקק
מה יש בקישורים האלה? מה הולך פה אני מפחדת להיכנס חח
זה לא הגיע רק אלייך
זה פורסם בעמוד של הצל
אמרו בפייסבוק שהיא ענתה להם וםרצו לה תראו בעמוד של הצל
^ גם לי היא שמורה אבל לא מופיעה...
מוזר
אצלי היא מופיעה אבל רשום שהיא מחקה.
יש לה עדין וואצטפ רק בטח היא הורידה את הנראה לאחרונה
היא מחקה.
רשום הזמן אותה לווצאפ.
פאקק גם ליי שלחו טתזה היום כתבתי לה מחא קללות
אז מה הקטע שלה?
היא רוצה להסתבך בכוח...
יואוו אמאלהה התגובות נחנקתיי
חייכתי היום פעם ראשונה רק בגללכם
^ עכשיו רק חסר סנאפצ'ט וטוויטר...
אנונימית
זאת לא היא חברים
שלחו הודעה בשמה אבל זו לא היא
נראה לי לקחו לה את הטלפון חברים ורשמו בשמה
אנונימית
אין לה ווצאפ?
אנונימית
אתם לא רציניים.. אשכרה שלחתם לאיזו בחורה שלא מבינה כלום מהחיים שלה מלא הודעות כאלו.. זה מטומטם.
חברים עדכון קטן:
אהלן, פרצו לי לנייד וההודעה כמובן לא נשלחה ממני. הוגשה תלונה במשטרה. אני ישראלית מתל אביב, יהודייה, סרן במילואים ורחוק כל כך ממה שכתוב


*הודעה ממנה*
דיברתי איתה אפרצו לה לטלפון ההודעה לא נשלחה ממנה..
תשמעו דחוף דיברתי איצה עכשיו בטחפון וזאת לא היא היא לא ענתה כי היא הייתה בחקירה במשטרה והיא הייתה ממש מבוהלת והיא אמרה להעביר את זה לכולם
לול אני היחידי שחשב מלכתחילה שפרצו לה או גנבו לה את הפלאפון ולא היא כתבה את זה?
יופי.. אנשים ישר שולחים הודעות ומקללים בלי לחשוב לפני.
שנפתח קבוצה כל ילדי סטיפס ובסוף נוסיף אותה ובנימוס ובתרבות ישראלית, כמו שרק אנו יודעים נקלל אותה?
חבל ישר לקפוץ למסקנות, זה ממש יכול לפגוע בבן אדם ומי יודע אם היא ממש רגישה.
אנשי סטיפס אני כל כך גאה בעצמנו לפעמים!
אנונימית
^ אתה לא מבין שפרצו לה לנייד
וואו משתמשי סטיפס, אני בשוק מהסטוקריות שלכם

נתנו לכם מספר ומצאתם כתובת, תמונה, ווצאפ, מקום עבודה, חשבון פייסבוק ואינסטגרם ועוד פוצצתם לה את הפלאפון בהודעות.

ובסוף ההודעה לא הייתה שלה... מסכנה

אבל מה שכן אני מודה שהצחיק אותי רצח כל ההודעות ששלחתםxd
אנונימית
זה לא מצחיק זה עצוב
מסכנה הבחורה הזאת.. וברצינות.. מי המטומטם שישלח הודעה כזאת מלכתחילה?
מה ז"א מי המטומטם? לא חסרים ניאו נאצים שיעשו דברים כאלו במטרה ליצור חששות.
אנונימית
הם מודעים לזה שאנשים ידווחו על זה למשטרה.. ומן הסתם שלא ירצו להסתבך בכל זה
לא הבנתי בכלל מה קרה הסבר מישהו?
אנונימית
^ תיכנסי לקישור ותראי
ראיתי מה היא כתבה אבל כתבתם משהו על ווצאפ והכל הוספתי אותה לטלפון ואין לה ווצאפ מה קרה? זאת באמת היא?
אנונימית
יש כאלה שהוסיפו אותה לאנשי קשר והתחילו לצאת עליה בווטצאפ
ובגלל זה היא מחקה את הווצאפ?
אנונימית
כן