תשובה אחת
שיטה שעוזרת תמיד שהמצאתי: כולם יצאו מאותו חור, כולם מחרבנים מפליצים ומשתינים. אז למה צריך להתבייש ולשים על מה אחרים חושבים?
אנונימית