6 תשובות
שואל השאלה:
שהם אחים...
אנונימית
הם יודעים שאת עם שניהם? את בזוגיות עם מישהו מהם?
תקחי את מי שטוב לך
שואל השאלה:
הם יודעים, זה כאילו אנחנו חברים ממש טובים שלושתנו, ואני ממש אוהבת את שניהם
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני חושבת שזה לא בסדר אבל אני אוהבת את שניהם אז אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
מבחינתם אף אחד מהם לא אמר לי שזה לא בסדר מבחינתו, והם מסתדרים יפה כשזה שלושתנו אבל אני מרגישה מוזר...
אנונימית