8 תשובות
מעולה!
שואל השאלה:
בטוח? כמעט כולם בכיתה קבלו 85+...
בטוח? כמעט כולם בכיתה קבלו 85+...
אנונימי
אי אפשר לשנות ציון הגשה אז אולי כדי לך לא לגשת לבגרות לפני שתשתפרי את הציון הגשה
אנונימית
זה טוב מאוד!
ציון מדהים כל הכבוד!
שואל השאלה:
אנונימית, במילים אחרות, להגיד למורה לא להגיש אותי על הציון הזה בינתיים, ולוותר על מועד א'?
ואני בן^
אנונימית, במילים אחרות, להגיד למורה לא להגיש אותי על הציון הזה בינתיים, ולוותר על מועד א'?
ואני בן^
אנונימי
זה מעולה, אם תקבל ככה בבגרות זה פצצה ממש.
ובכיתה י"ב 90 אחוז משפרים ציון כי זה יותר קל 807 (ממי שדברתי ועבר את זה)
אז אל תדאג זה בסדר גמור ובהצלחה בבגרות אני גם עושה עוד 3 ימים שאלון 806
ובכיתה י"ב 90 אחוז משפרים ציון כי זה יותר קל 807 (ממי שדברתי ועבר את זה)
אז אל תדאג זה בסדר גמור ובהצלחה בבגרות אני גם עושה עוד 3 ימים שאלון 806
זה ציון טוב! אני הוגשתי ב806 על 93
והשנה אני עושה 807 והוגשתי על 90
מקווה לסיים עם סופי 90 לפחות (:
והשנה אני עושה 807 והוגשתי על 90
מקווה לסיים עם סופי 90 לפחות (:
אנונימית