7 תשובות
יאא שביט ונטורהה!
איך אהבתי אתזה יואו! זה כזה ישן
תמיד שנאתי את התוכנית הזאת..
כמה ששנאתי את התוכנית הזאת.
אומייגאדד
התוכנית הכי מטומטמת בעולם.
אהבתי את זה כל כך
חחח זוכרת. השחקנית שמשחקת את שיילי לומדת איתי בשכבה ~