16 תשובות
לא
לי כן כל אחת והטעם שלה
זו שאלה נורא כללית.
יש כאלה שזה מתאים להם ויש כאלה שלא.
בכל מקרה, בכללי לא.
יש כאלה שזה מתאים להם ויש כאלה שלא.
בכל מקרה, בכללי לא.
ממש לא!
וחוץ מזה לא נורא נהיה משקפופרים ביחד!
(גם לי יש משקפיים ושמה אותם רק בבית הספר)
וחוץ מזה לא נורא נהיה משקפופרים ביחד!
(גם לי יש משקפיים ושמה אותם רק בבית הספר)
את האמת זה תלוי
יש כאלה שיפה להם ויש כאלה
שלא
אם זה מראה אותו ממש חנוני וזה אז זה כן איכשהו יפריע לי אני לא אשקר
אבל מה שחשוב בסופו של דבר זה האופי.
יש כאלה שיפה להם ויש כאלה
שלא
אם זה מראה אותו ממש חנוני וזה אז זה כן איכשהו יפריע לי אני לא אשקר
אבל מה שחשוב בסופו של דבר זה האופי.
אנונימית
לא.
מה גם שבתקופה האחרונה משקפיים הפכו לאביזר אופנתי לכל דבר.
מה גם שבתקופה האחרונה משקפיים הפכו לאביזר אופנתי לכל דבר.
לא
תכלס אבל אם אלו משקפיים יפות זה סקסי
תכלס אבל אם אלו משקפיים יפות זה סקסי
לא.
ממש לא, חבר שלי עם משקפיים והוא הכי יפה בעולם עם ובלי
מוריד? מי הטיפשה שמוצר עזר של אדם מוריד לה?
תלוי איזה מספר..
תלוי, כי יש כאלו שממש חמוד להם
אנונימית
לי אישית לא. אני מכירה כמה בנות שכן מפריע להן. אבל באמת כל אחת והטעם שלה
לא, גם לי יש משקפיים
מוריד הבנות פה מבלבלות לך תשכל...
גם לי יש
ממש לא מוריד
ממש לא מוריד
באותו הנושא: