למורה נהיגה שלי יש כמה מורים איתו וכשהוא חולה אז מישהו אחר מחליף אותו. המשך..
בזמן הזה שהוא נעדר בעבר היה מישהו שהחליף אותו והוא לימד אותי ממש טוב ובקפדנות. עוד מעט יהיה לי טסט שני ואני רוצה שהמורה הזה ילמד אותי לפני הטסט ולא המורה הנהיגה שעכשיו איתי (זה אותו בית ספר הוא והמורה נהיגה שלי אז זה אפשרי) איך אני יאמר את זה למורה נהיגה שלי בלי שיפגע או משהו?!