12 תשובות
חושב שכן.
כן, עוד אחד מתכוון לעזוב..
הם אמרו שהם "בהפסקה", אבל כל אחד יודע מה זה אומר אצל להקות.
כן...
לנייל הארי יצאו סינגלים וזאין שכבר ממזמן יש לו שירים משלו
לנייל הארי יצאו סינגלים וזאין שכבר ממזמן יש לו שירים משלו
כן:)
איזה דיליי לכל אחד מהם יש שירים חדשים והשירים של הארי ושל לואי במצעדים של mtv
"בינואר 2016 החליטה הלהקה להפסיק באופן זמני את פעילות הלהקה. (7) וצפויים לחזור באמצע שנת 2017"- יש תקווה, והיחיד מביניהם שאני יכול להעיד עליו שלפי דעתי הוא שר יפה בקריירת סולו זה זאין
אפשר להבין אך התמונה קשורה לשאלה?
כן סוף סוף הם גרועים
הם בהפסקה.. למרות שהארי כבר הוציא אלבום, לואי שיר אחד, נייל שני שירים וליאם עומד להוציא גם שיר/ אלבום, הסיכויים נמוכים אבל אני מאמינה שהם עוד יעשו דברים יחד
אני דיירקשנית בלב ובנשמהה
הם אמרו שהם בהפסקה
אבל בנינו ולצערינו הרבה הם בתפרקו
הם אמרו שהם בהפסקה
אבל בנינו ולצערינו הרבה הם בתפרקו
הם לא הודיעו על זה רשמית.. הם בהפסקה והם כל הזמן אומרים שהם יחזרו אבל אני לא מאמינה שהם יחזרו... כל אחד כבר פתח בקריירת סולו