3 תשובות
וואו אני חושב שזה היה פרק אגדי! בדיוק עכשיו באתי לשאול את אותה השאלה.. כול הפרק היה לי צמרמורת
נורא אהבתי את הקרב בין הטיטאנים..
אני רק לא אהבתי את הדרך שבא הוא אמר לארן שהוא הטיטאן המשוריין כאילו ארן היה מצטרף אליהם אחרי שהוא הכריז מלא פעמים שהוא רוצה להשמיד את כול הטיטאנים וגם אחרי כול מה שעוללו לכפר שלו..
לסיכום פרק טוב רצח
נורא אהבתי את הקרב בין הטיטאנים..
אני רק לא אהבתי את הדרך שבא הוא אמר לארן שהוא הטיטאן המשוריין כאילו ארן היה מצטרף אליהם אחרי שהוא הכריז מלא פעמים שהוא רוצה להשמיד את כול הטיטאנים וגם אחרי כול מה שעוללו לכפר שלו..
לסיכום פרק טוב רצח
שואל השאלה:
לא יודע אני די אהבתי שהוא אמר לא את זה כזה בלי רגש וזה הגיעה משום מקום
לא יודע אני די אהבתי שהוא אמר לא את זה כזה בלי רגש וזה הגיעה משום מקום
אנונימי
אבל הרעיון של ריינר היה ניראה לי כול כך טיפשי, כאילו ליוצר לא היה שום רעיון יצירתי...