7 תשובות
כאילו שהיה לנו סיכוי להגיע לטופ 5, לדעתי היינו אולי מגיעים לחצי או לפחות לטופ 10 אבל מקום 22 זה זבל
לטופ 20 לא הגענו
לא חשבתי שננצח אבל לא חשבתי שנגיע למקום כל כך נמוך
לא יאומן; (
אנונימית
שואל השאלה:
כן אפילו שנה שעברה הגענו עם השיר הפחות טוב למקום 11 כזה
תגידו תודה שאנחנו לא ספרד.. הם קיבלו רק 5 נקודות וגם זה היה רק בשלב הסופי שהשופטים חילקו נקודות.. לפני היה להם 0 ואף אחד לא בחר בהם
זה פשוט לא אמיתי
השיר של פורטוגל היה יותר מנוראיי והם בכל זאת זכו...
כאילוו איך?!