3 תשובות
בדרכ לובשים שמלה אחת לנשף של הבית ספר, ושמלה אחרת לאפטר פארטי
בדרכ לובשים באפטר פארטי שורט וחולצה יפה כלשהי כדי שיהיה נוח וגם מהסיבה שלפעמים צובעים את הגוף בצבעים זוהרים.
תלוי בבית ספר שלך.
ולנשף לובשים שמלה.
תלוי בבית ספר שלך.
ולנשף לובשים שמלה.
זה תלוי בבית ספר שלך מה הוא מחליט. תבררי לפני.
אצלנו למשל יש את המסיבת סיום ואחריה ישר יש את האפטר אז נשארים עם השמלות הלבנות והשנף ביום אחר לגמרי ששם את באה עם הבן זוג שמלה תסרוקת וכל מה שצריך.
אצלנו למשל יש את המסיבת סיום ואחריה ישר יש את האפטר אז נשארים עם השמלות הלבנות והשנף ביום אחר לגמרי ששם את באה עם הבן זוג שמלה תסרוקת וכל מה שצריך.
באותו הנושא: