4 תשובות
אני לא מצליח להבין את כוונתך...
הגשר הקטין את השיניים וכשהורידו לך אותו הן גדלו?
אני מניח שהיית מעל שנתיים עם הגשר וכשהורדת אותו זהנראה לך מוזר.
בטוח שתתרגלי
את רק צריכה להתרגל למראה שלך בלי גשר
לא יכול להיות שיצאה תוצאה לא טובה, אולי תשאלי את האורתודנט?
את פשוט לא התרגלת לראות את עצמך ככה אבל אני בטוחה שזה יפה, לדעתי תמיד בלי גשר זה יותר יפה.
באותו הנושא: