2 תשובות
את לא נמצאת במצב שאנחנו יכולים לעזור באופן משמעותי.
הפרעת אכילה, היא לא שאת מאבחנת לעצמך.
אבל אני מאמינה לרגשות שלך, אם את אומרת. בכל מקרה בין אם כן ואם לא, את צריכה עזרה. מבעל מקצוע, מישהו קרוב.
דברי עם אמא שלך\אדם שקרוב אלי שיכול לעזור. אני יודעת שזה קשה. ספרי לה. זה יקרוס עליך ואת תצטערי, זה רק יתדרדר. את זקוקה לעזרה. אשמח אם תדברי איתי בפרטי.
הפרעת אכילה, היא לא שאת מאבחנת לעצמך.
אבל אני מאמינה לרגשות שלך, אם את אומרת. בכל מקרה בין אם כן ואם לא, את צריכה עזרה. מבעל מקצוע, מישהו קרוב.
דברי עם אמא שלך\אדם שקרוב אלי שיכול לעזור. אני יודעת שזה קשה. ספרי לה. זה יקרוס עליך ואת תצטערי, זה רק יתדרדר. את זקוקה לעזרה. אשמח אם תדברי איתי בפרטי.
את באמת צריכה עזרה מקצועית מרפוא, ספרי למישהו
באותו הנושא: