2 תשובות
אני התחלתי לעבוד בגיל 17 אבל דרך פרוטקציות.. אם יש לך מישהו שאת מכירה שם אז הם יכולים לסדר לך
אבל ככה בכללי מבקשים מעל 18
לא חושבת. רובם מקבלים מגיל 18