8 תשובות
שואל השאלה:
בני 15 אם זה משנה
אנונימית
לא זולה, את מכירה אותו המון זמן
כל עוד נתת לו כלומר שזה היה בהסכמה ואין לך בעיה עם זה
זה בסדר
אמ נראלי שהייתם צריכים לחכות קצת אבל אם זה לא הפריע לך והרגשת סבבה עם זה אז אין שום בעיה
לא. הוא חבר שלך ואם את מרגישה עם זה בנוח אז למה לא?
שואל השאלה:
אבל הוא לא נגע לי כל הזמן.. רק לכמה שניות וזהו...
אנונימית
הכל בסדר, מה שאת מרגישה לנכון. זה לא קשור לזמן אלא לתחושות שלך, אפ הרגשת עם זה בסדר אז הכל טוב.
שואל השאלה:
אוקיי, תודה
אנונימית
באותו הנושא: