6 תשובות
באמת שבשבילך אני לא ממליצה. אם תתפסי, הבגרות תפסל. ציון 0.
עדיף שתלמדי, תדעי שהציון הזה שלך, בלי לרמות ולשקר. עדיף ציון לא טוב מאשר 0 של רמאי. גם בהמשך לא יאמינו לך, וישימו עליך עין, לא יסמכו עליך למה כל זה?. תמיד אפשר לשפר.
שואל השאלה:
אם יש לי אפשרות אני העתיק אני ממש לא אוהבת את כל המשפטים האלה של יושר וכל זה כי כל בנאדם מעתיק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בסדר תודה עת התשובותא י אקח את זה לצומת ליבי שבת שלום :)
אנונימית
אחותי רציני פשוט תלמדי טוב, את כל הדברים האלה קולטים..
שואל השאלה:
זה תלוי בבוחנת אבל, כי פעם קודמת סיבנתי את הבוחנת כאילו דיברתי איתה במגביל ואז צילמתי הכל אבל זה רק מזל שלא תפסו
אנונימית
אין לך איך לצלם בלי שיראו