התחברות
הרשמה
אנשים שטובים באנגלית תיכנסו
אני יודעת שזה נשמע מטומטם!! אבל..
אני רוצה להיות יותר טובה באנגלית ממה שאני עכשיו אז אני צריכה יותר לדבר ולכתוב באנגלית אז חח אממ מישהו רוצה לבוא איתי לפרטי ונדבר באנגלית?? תודה לעוזרים :)
נ.ב- אני בכיתה ח'
5 במאי 2017, 00:52
אנגלית
לימוד אנגלית
שפות
מילים
כתיבה
4 תשובות
מי שרוצה לדבר סתם בשביל להתאמן שישלח
J
Johnny S
אני מדבר הרבה עם האמריקאים בבי הספר שלי, זה ממש עוזר
ZK
את מוזמנת לפרטי :)
מ
מחורי 123
יאלה בואי
ה
הלוויתן הורוד