3 תשובות
ואו פשוט תיארת אותי לגמרי, שמח לדעת שיש עוד אנשים כאלה, חשבתי שאני שבור. אולי שנינו שבורים:/
אולי תנסי ללמוד עם אנשים שידחפו אותך להמשיך במקום להפסיק באמצע, תמצאי דרכים יותר יצירתיות להעביר את החומר וכאלה
אולי תנסי ללמוד עם אנשים שידחפו אותך להמשיך במקום להפסיק באמצע, תמצאי דרכים יותר יצירתיות להעביר את החומר וכאלה
העניין הוא שאת צריכה מוטיבציה בשביל לעשות את זה, אבל תתחילי בקטן - תנסי לשבת לבד בשיעורים או ליד אנשים שאת לא מכירה ואין סיכוי שתדברי איתם ותנסי למצוא לך משהו שעוזר לך להתרכז בשיעור, נגיד עכשיו יש את כל האלה עם הספינר ויש אנשים שעוזר להם לקשקש במחברת, לי נגיד עוזר להסתכל על המורה ואז אני מצליחה להקשיב לה... תמצאי לך מה שעוזר לך להתרכז ותעשי את זה :)
וכמובן חשוב לעשות שיעורי בית, ואם קשה לך להביא את עצמך למצב שאת עושה אותם כי איבדת מוטיבציה תנסי לשבת עם מישהי מהלימודים (עדיף שלא חברה טובה כדי שלא תעשו שטויות) אחרי בית ספר לעשות שיעורי בית ביחד, או תסבירי את החומר למישהי ותוך כדי גם תחזרי עליו. את יכולה גם להציב לעצמך פרסים על כל פעם שאת מסיימת שעה של למידה, נגיד ממתק קטן... שיהיה בהצלחה בלימודים! :)
וכמובן חשוב לעשות שיעורי בית, ואם קשה לך להביא את עצמך למצב שאת עושה אותם כי איבדת מוטיבציה תנסי לשבת עם מישהי מהלימודים (עדיף שלא חברה טובה כדי שלא תעשו שטויות) אחרי בית ספר לעשות שיעורי בית ביחד, או תסבירי את החומר למישהי ותוך כדי גם תחזרי עליו. את יכולה גם להציב לעצמך פרסים על כל פעם שאת מסיימת שעה של למידה, נגיד ממתק קטן... שיהיה בהצלחה בלימודים! :)
גם לי זה קרה השנה...
את פשוט צריכה להיות סופר בריכוז לכתוב ולמרקר לך אם זה יעזור אז post-it
את פשוט צריכה להיות סופר בריכוז לכתוב ולמרקר לך אם זה יעזור אז post-it
באותו הנושא: