ביום שישי הייתי בבית ריק ולא ידעתי שיהיה אלכוהול והיה ולא סיפרתי לאמא שלי שבאים הרבה,
ושחזרתי לא סיפרתי לה ואתמול מסתבר שאמא והילדה שהיה לה בית ריק סיפרו לאמא שלי והעא רותה לדבר איתי על זה מה להגיד מה לעשות והיא עושה מתוך דאגה אבל עדיין מה להגיד ומה לעשות