4 תשובות
כן אני קיבלתי 76
כל הכבוד לךך

אך איפה ה 22 נקודות?
את האמת שלא ממש, אצלנו זה המבחן הכי משמעותי, הוא קובע את ההקבצות ולכן חשוב לקבל בו ציון טוב. חוץ מזה הכול עניין של הרגל, יש כאלה שרגילים לקבל 100 בכל מבחן וכהם יקבלו 70 הם יהיו עצובים, ויש כאלה ששמחים לקבל 70
זה תלוי. אני גם במופת ויש לו חלק של מדעית טכנולוגית. קיבלתי 91 מתוך 121. אצלכם היה גם את החלק של המדעית טכנולוגית או שאתם לא כיתה כזו?