4 תשובות
כי הוא ביישן. שלחי לו את.
יכול להיות שהוא ביישן או שאת מפרשת את הסימנים שלו לא נכון..
את יכולה לעשות את הצעד הראשון ולראות איך הוא מגיב אליו, אם הוא רוצה הוא ימשיך כי יראה שגם את רוצה
את יכולה לעשות את הצעד הראשון ולראות איך הוא מגיב אליו, אם הוא רוצה הוא ימשיך כי יראה שגם את רוצה
יש המון סיבות. אולי מתבייש להתחיל שיחה איתך? אולי הוא ביישן באופי שלו? אולי הוא לא יודע איך תגיבי?
יכולל היות שהואמ תבייש להתחיל שיחה
באותו הנושא: