17 תשובות
איך את יכולה לבקש ברכת אבלים?:(
זה דבר ככ אישי ואינדבדואלי
שואל השאלה:
סיגר זה נראה לך מצחיק?!
אנונימית
כן קצת.. סליחה.. אני אלך.. להת'...
אנונימית
תביאי לה זר פרחים ותלכי אליה ותתמכי בה
במקומה זה כל מה שהייתי רוצה, שיתמכו בי ויתנו לי כתף לבכות עליה
שואל השאלה:
הכי טוב שאני אשלח לה בווצאפ כי איני יודעת איך לעמוד מולה פנים מול פנים, אני לא אדם שיודע לנחם
אנונימית
אינדיקטורים כדוגמת מחיר יומי גבוה יותר מאשר את קבלת ההודעה על זה שאני לא רוצה אני יכול להגיד לי אם יש לך את המספר זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אבכה בעצמי כי הכרתי את אחיה והיינו כמו שני חברים טובים ודיברתי איתו על הכל והתרחקתי ממנה וקשה לי ללכת לביתה כרגע
אנונימית
שואלת השאלה את יכולה לשלוח לה שאת משתתפת בצערה וכל דבר שהיא צריכה את פה בשבילה
הוא משקר חברים רק אתמןל הוא טיפל בה כי היא הייתה חולה!
אנונימית
ילדה מה את רוצה ממנה? לא באלך לכבד אז צאי מהשאלה
חח מסתתרת מאחורי אנונימי לפחות תעמדי אחרי הדברים האידיוטים שאת אומרת
שואל השאלה:
זה לא דבר שצוחקים עליו אנונימית. תפסיקי בבקשה.
אנונימית
שואלת השאלה תתעלמי
כל הכבוד לך שאת חושבת על החברה שלך
תתקשרי אליה ותשאלי אותה אם היא בבית. תקני לה עוגה יפה כזאת או שתייה (קבלי תיקון: לא פרחים) כאלו ופשוט תתני לה חיבוק ותגידי שלא תדעי עוד צער וכאלה
משהו שהיא אוהבת
או שתתקשרי אליה ותדברי איתה
פשוט לעודד אותה
תדמייני שאת היית במקומה, איך היית רוצה שיתנהגו אלייך וינחמו אותך?
אותו דבר רק כלפי אחרים
ואו איכס אנונימית היחס שלך דוחה
תפסיקי את סתם מחמירה את מצבך
אנונימית את דוחה!
את בטוחה שאת לא יכולה ללכת לבית שלה כרגע?
כי לדעתי עדיף לחזק בן אדם פנים מול פנים
אני מבינה שלשלוח הודעה בווטסאפ לא עוזר בהרבה, אבל זה יום קשה לה ולמשפחה שלה ואני לא יודעת אם לבוא אליהם הביתה יהיה במקום. במקרה ותחליט כן ללכת אליה, אתה יכול להביא לה גלידה או עוגה ולהתנהג אליה בפתיחות ולתת לה לפרוק ולבכות, היא תרגיש טוב יותר... (לא להביא פרחים או משהו כי זה מזכיר הלוויה)
אנונימית שמעי שאת בת ז*נה
אל תראי לה שאת מרחמת עליה תני לה להתפרק זה בסדר תני לה את הזמן שלה תכתבי לה "אם את צריכה משהו או מישהו שיהיה איתך אני תמיד כאן בכל רגע ורגע"
משהו קליל כזה אל תזכירי לה יותר מדי על זה שאחיה נפטר.