5 תשובות
אני ממליץ לך לקחת את ה1500 שקלים האלה לדברים אחרים ולאמץ כלב (חבר) בחינם!
יש מלא מלא מלא כלבים שרק מחכים שמישהו יאמץ אותם. בהצלחה
שואל השאלה:
אני רוצה לאמץ אבל איזה סוג לא גדל יותר מידי וחברתי ושיוכל לעמוג בתקציב שלי כי לאמץ זה גם עולה כסף
לאמץ לא עולה כסף...
ממליץ לך לאמץ, אמרו לי שמי שקונה כלבים זה מעודד אנשים לגרום לכלבים גזעיים להוליד גורים בכוח ובכללי גם באימוץ אפשר לקבל כלבים טובים ועם ה1500 שקל את יכולה לעשות הרבה דברים אחרים (אגב הייתי ממליץ לך על לברדור, היה לי פעם והוא קצת גדול אבל הם ממש חברותיים)
אנונימי
לאמץ יכול לעלות לך בסביבות 200-800 ש"ח.
זה ממש תלוי אם הכלב הוא גור או בוגר, מאיפה את מאמצת ומה נכנס להם בסל האימוץ.
בכל מקרה, אם אתחיל לציין עכשיו שמות של כלבים גזעיים שלא גדלים, זה לא יעזור לך, כי בעמותות, ימי אימוץ, כלביות וכו', רוב הכלבים הם מעורבים. שזה מצוין, כי אני באמת חושבת שהם יכולים להיות אפילו יפים יותר מגזעיים- כי הם מעורבים בגזעים שונים.
בכל מקרה, אני ממליצה לך ללכת לימי אימוץ/עמותות או כל מקום אחר שעולה בדעתך לאמץ משם, ולשאול את האנשים שם שמבינים בכלבים אילו כלבים ישארו קטנים (את גם יכולה לראות לפי כפות הרגליים, ככל שהן גדולות יותר- כך הכלב יהיה גדול. לדוגמא, תוכלי לכתוב בגוגל תמונות כל מיני גזעיים של גורים גדולים כמו רועה בלגי, רועה גרמני, לברדור וכו' ולראות שכפות הרגליים של הגורים הן גדולות, לעומת גורים של גזעיים קטנים כגון צ'יוואווה, פורמניאן, מלטז וכו', שכפות הרגליים שלהם קטנות).