4 תשובות
תשבי עם עצמך ותחשבי אם זה נראה לך נורמלי שאת משקרת על דברים לגבייך, איך אנשים יכולים באמת להכיר אותך אם את לא מספקת אמת?
איך הם יוכלו לסמוך עליך שוב אם האמת תתגלה?
אין לך מה להתבייש בזה כי זאת מי שאת ואת צריכה לשמוח ולהודות על מה שיש לך כי יש אנשים שאפילו את זה אין להם.
לא כולם גרים בשכונות יוקרתיות ואני די בטוחה שלא אכפת באמת לאנשים איפה את גרה ומה העדה שלך, ואם אכפת להם והם מתנהכים אלייך ברוע אז הם פשוט לא שווים את היחס שלך.
איך הם יוכלו לסמוך עליך שוב אם האמת תתגלה?
אין לך מה להתבייש בזה כי זאת מי שאת ואת צריכה לשמוח ולהודות על מה שיש לך כי יש אנשים שאפילו את זה אין להם.
לא כולם גרים בשכונות יוקרתיות ואני די בטוחה שלא אכפת באמת לאנשים איפה את גרה ומה העדה שלך, ואם אכפת להם והם מתנהכים אלייך ברוע אז הם פשוט לא שווים את היחס שלך.
לא משנה איפה את גרה או מה העדה שלך - לשקר לגבי דברים כאלה רק יסבך אותך יותר וסביר להניח, שהאמת תתגלה בסוף. תהיי אמיתית, מי שלא יקבל אותך כמו שאת הבעיה אצלו.
אם אנשים שואלים אותך איפה את גרה אז אני מניח שהם רק הכירו אותך
את רוצה שאנשים שרק הכירו אותך כבר ידביקו לך שם של אחת שלא אומרת אמת? פשוט תגידי את האמת לגבי שני הדברים: המקום מגורים והעדה אין כמו האמת תאמיני לי
את רוצה שאנשים שרק הכירו אותך כבר ידביקו לך שם של אחת שלא אומרת אמת? פשוט תגידי את האמת לגבי שני הדברים: המקום מגורים והעדה אין כמו האמת תאמיני לי
שיימ און יו
אנונימי