2 תשובות
יש אנשים שהמסגרת הצבאית לא מתאימה להם, הם מקבלים פטור ובמקום לדאוג לעצמם הם מתנדבים בשרות לאומי. אני חושב שזה מדהים, כל אחד תורם למדינה בדרך שלו. לדעתי שרות לאומי הרבה יותר תורם ממישהו בשקם.
שמעי, צבא זה לא קייטנה, זה מערכת קשה, אבל אין שום דבר רע בקשה, קשה זה טוב, זה מאתגר, זה מקדם אותך, כשקשה לנו אנחנו מגלים על עצמינו דברים שלא ידענו על עצמנו ובצבא יהיה לך הזדמנות ללמוד על עצמך הרבה דברים.
וגם יש הרבה תפקידים ממש טובים שהם סבבה, כמו משקית תש או משקית חינוך.
אם את חושבת שבכל זאת לא מתאים לך צבא, זה בסדר תעשי שירות לאומי גם שם יש תפקידים לא פחות טובים ומשמעותיים. בהצלחה (;