7 תשובות
כן זה מהמם לדעתי, יש מלא צבעים אחרים יפים גם, אני ממליצה על חברת קרליין.
שואל השאלה:
זה יותר יפה מאיילינר?
אנונימית
כן אבל אני לא שמה את זה בדרך כלל בגלל שזה נמרח מהר מידי ונהרס..
כן אפשר..
אבל אני לא ממליצה לך מ-2 סיבות:
1. הוא יימרח לך מאוד מהר..
2. הרבה יותר קשה לשים עיפרון מעל העין.
עדיף לך לשים אייליינר כי הוא מיועד לאיזור הזה של העפעף העליון, והוא גם מתקבע ולא נמרח..
לא כדאי. זה יוצא עקום, גם למי שלא עושה עקום
שואל השאלה:
ניסיתי, זה לא עקום בכלל.
אנונימית
בהחלט כדאי!
אני משתמשת בו כל הזמן, ודרך אגב, זה עניין של *סגנון*!
אם תאהבי, תמשיכי, אם לא אז לא.
ועוד טיפ, עפרונות של מאק אמנם יקרים אך שווים את המחיר, נסי אחד מהם, הם נמרחים בקלות ותוכלי בקלות ליצור לך פס איילינר עם העפרונות שלהם.
בהצלחה:)
באותו הנושא: