9 תשובות
לדעתי אם בן אדם פגע בך ככה, אל תסלחי.
אני מבינה איך את מרגישה אבל את גם לא ראית את זה מהצד שלו... הוא פתח את הלב שלו ואת אמרת לו לא. זאת לא דרך איך שהוא דיבר אלייך אבל הוא בטח לא ידכ מה לעשות כי הוא היה ממש פגוע, את לא התכוונת אבל אולי הוא ממש אהב אותך וזה פגע בו כל כך עד שהאהבה שלו אלייך הפכה לשינא. אני ממליצה לתת לו עוד זמן עד שהוא יבין מה הוא עשה.. עוד כמה ימין תגשי אליו ותגידי לו שאת מצטערת עם זה שסירבת פגע בו ושאת עדיין רוצה שתיהיו ידידים לא משנה מה קרה.. אני מאמינה שאחרי זה הוא גם יבקש סליחה.. עם הוא לא מקשיב לך תכתבי לו פתק ואם זה תא עובד אז תדברי עם חברים שלו שיגידו לו את זה.. אני יודעת שאת מרגישה ממש פגוע ממנו אבל את בטח עדיין רוצה שהוא יהיה ידיד שלך אז לפעמים לא תמיד צריך ליהיות צודקים אלה בוגרים.. מה שהיה היה וצריך להסתכל לעתיד ולא לעבר.
בהצלחה וסליחה שחפרתי:)
אנונימית
תראי את זה מהצד שלו ותכתבי את זה שוב. (את הסברת רק מה הוא עשה לו טוב לא מה את).
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי הסברתי גם מה אני עשיתי משתי הצדדים תקרא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימית אני מסכימה עם כל מה שאמרת חוץ מדבר אחד תסלחי לי אבל אני לא חייבת להיות חברה שלו ואם סירבתי הוא לא היה צריך לקלל! על קללות לא עוברים בשתיקה ולרדת רמה כזאת זה רק מראה על האופי של הבן אדם! סבבה אני מבינה שהוא פגוע אהל לבוא ולהגיד לי שאני לא יהיה יותר מסטוץ? אם היו אומרים את זה לך את היית הולכת ומיצטערת? את טועה חמודה הוא זה שצריך להצטער שהוא קילל אותי ואני הכי בוגרת שיש אבל שזה מגיעה לקללות זה כבר משהו אחר זה רמה רדודה אני בהלם עוד שאת אומרת לי לרשום לו שאני מיצטערת אחרי שהוא קילל אותי קללות נועזות.. אם ידיד שלך יקלל אותך את היית הולכת לרשום לו שאת מיצטערת?! מה אם לא טוב לו אז הוא מקלל? אם לא היה טוב לו והוא היה מרביץ אז גם על זה הייתי סולחת לו?! לדעתי זה גבולות שחצו תקו השחור לא האדום ואין לעבור או לסלוח עליהם סבבה אם קרה פעם אחת לא נורא אבל זה כבר פעם שלישית או יותר..
אנונימית
הוא בן והוא לא צריך לדבר ככה לבנות כי זה לא מכובד ואם הוא קילל אותך עכשיו אז הוא יקלל אותך כל פעם! אנשים לא משתנים לפעמים, אי אפשר לדעת מה עוד יהיה בעתיד. אני לפי דעתי לא הייתי חוזרת עליו יש עוד אלפי בנים והכל זה הגורל. זה תלוי בך מה תבחרי, בהצלחה! תבחרי בטוב ולא ברע.
שואל השאלה:
זאת שמעליי את כל כך צודקת!
אנונימית
אם את צריכה עזרה בעוד מקרים את יכולה לדבר איתי! אשמח לנסות לעזור לך! באמת:)