4 תשובות
סיטואציה מוכרת לי, גם ליידי הושיבו ילד שאין לי מושג איך לתאר את הריח שיוצא ממנו, זיעה, צואה, ובנוסף לכך הוא גם אהב להעיר על כל דבר קטן ולחלק פקודות.
הדבר הראשון שעשיתי הוא להסביר לו בצורה יפה שאני רוצה שיעבור מקום, הוא לא עשה את זה, אז הזזתי לו את הדברים מהשולחן והעברתי את עצמי עם השולחן לנקודה אחרת בכיתה.
במקרה שלי לא דיברתי עם המורה כי למחנכת שלי לא ממש אכפת מעניינים כאלה, אבל אם למחנכת שלך אכפת אז תבקש ממנה
הדבר הראשון שעשיתי הוא להסביר לו בצורה יפה שאני רוצה שיעבור מקום, הוא לא עשה את זה, אז הזזתי לו את הדברים מהשולחן והעברתי את עצמי עם השולחן לנקודה אחרת בכיתה.
במקרה שלי לא דיברתי עם המורה כי למחנכת שלי לא ממש אכפת מעניינים כאלה, אבל אם למחנכת שלך אכפת אז תבקש ממנה
איזה שורה אתה יושב?
אתה יכול להמציא תירוץ שלא נוח לך להיות רחוק/קרוב מדי ללוח או שאתה יותר מדי בצד ומעדיף אמצע או משהו כזה
אתה יכול להמציא תירוץ שלא נוח לך להיות רחוק/קרוב מדי ללוח או שאתה יותר מדי בצד ומעדיף אמצע או משהו כזה
אנונימית
כדאי לדבר עם המורה שתעשה איתה שיחה על נקיון והיגיינה.
ואם לא יעזור- תעבור מקום.
ואם לא יעזור- תעבור מקום.
שואל השאלה:
אני יושב בצד ימין של הכיתה בשורה האחת לפני הסוף. יש אחד מאחורה ששם תמיד הייתי עד שהעבירו אותו להרבה מקומות ונאבקתי כדי לחזור לפחות קרוב למקום שהייתי פעם. שם היה טוב לי.
אני מת להתחלף עם מי שכרגע יושב מאחוריי. איך להסביר למורה שאני רוצה לחזור למקום שבו הכי אהבתי, הרגשתי לבד והיה לי הכי כיף בעולם. ולמדתי והקשבתי בכיתה יותר ממה שהיה לי בשנה
אני יושב בצד ימין של הכיתה בשורה האחת לפני הסוף. יש אחד מאחורה ששם תמיד הייתי עד שהעבירו אותו להרבה מקומות ונאבקתי כדי לחזור לפחות קרוב למקום שהייתי פעם. שם היה טוב לי.
אני מת להתחלף עם מי שכרגע יושב מאחוריי. איך להסביר למורה שאני רוצה לחזור למקום שבו הכי אהבתי, הרגשתי לבד והיה לי הכי כיף בעולם. ולמדתי והקשבתי בכיתה יותר ממה שהיה לי בשנה
אנונימי
באותו הנושא: