3 תשובות
מאמינה שאנשים הם אותם אנשים
מה שמשתנה זה החיים עצמם, וזה גורם לאותו אדם להתנהג בצורה אחרת ואולי לשנות את דרך ההתנהגות שלו אבל הוא עצמו מהפנים נשאר אותו אחד
גם וגם.
מצד אחד אנשים משתנים באיזשהוא מובן
מצד שני תמיד ישאר להם אותו אופי, או אותו "טבע"... אנשים משתנים בדברים הקטנים, בדברים שהם מבינים, בהתנהגויות מסויימות, מקבלים החלטות שונות, הסתכלות שונה על העולם או הרגלים שונים... אבל לא מאמינה שהם משתנים לחלוטין אף פעם.
ללא ספק משתנים 180 מעלות בהתחיבות!