5 תשובות
אני חושבת שאל תבטלי לה ושכן תלכי
יכול להיות שזה שאת תיהיה איתה יעזור לך או ישכיח לך את זה ללילה הזה
לדעתי תנסי
יכול להיות שזה שאת תיהיה איתה יעזור לך או ישכיח לך את זה ללילה הזה
לדעתי תנסי
מה עשית בסוף?
חבל שאת לא מסכימה לטפל בסיוטים.
איזה מחיר כבד הם גורמים לך.
הם לא עוברים מעצמם.
יש סיבה שהם מופיעים. זוהי התראה שמשהו לא בסדר.
לגבי החברה- המציאי תירוץ, אבל בשבילך- חבל להמשיך לסבול ללא צורך.
איזה מחיר כבד הם גורמים לך.
הם לא עוברים מעצמם.
יש סיבה שהם מופיעים. זוהי התראה שמשהו לא בסדר.
לגבי החברה- המציאי תירוץ, אבל בשבילך- חבל להמשיך לסבול ללא צורך.
תגידי שאת לא יכולה, שאת צריכה לשמור על אחים שלך או משהו.
תציאי לה שתבוא לישון אצלך. אני מניחה שאם תהיי בבית שלך יש פחות סיכוי שיהיו לך סיוטים.
באותו הנושא: