6 תשובות
כל כך הרבה פעמים..
כל פעם שמישהו אומר עדיף בסביבה שלי אני מתחרפנת.
(קוראים לי עדי)
המון.
השם שלי הוא צוף, אז כשאומרים דברים כמו "פרצוף", "לצוף" "חצוף", אני משתגעת.
כן, ואז אני מנסה לשמוע שוב את הקול אבל נואפ.
זה קורא לאנשים, אבל אם זה הרבה, כדאי שתלכי להתייעץ עם מומחה.
השם שלי דומה למילה "לא" וזה מטריף אותי כשאומרים את זה אז אני חושבת שצעקו את השם שלי
יואו כל כך כל הזמן