13 תשובות
ללכת בתחתונים שיורד מבול
4 שכבות בקיץ
להיות עם 4 שכבות בשיא הקיץ באוגוסט
4 שכבות באוגוסט
4 שכבות בשיא אוגוסט
הראשון כי אף אחד לא יראה אותי כשיורד מבול
או שכולם יהיו בבית מתחת לאלף שמיכות או שכולם יהיו עסוקים בלברוח מהגשם ולא ישימו לב אלי
כן אני חושבת אם יראו אותי ולא אם אני אהיה חולה..-,-
או שכולם יהיו בבית מתחת לאלף שמיכות או שכולם יהיו עסוקים בלברוח מהגשם ולא ישימו לב אלי
כן אני חושבת אם יראו אותי ולא אם אני אהיה חולה..-,-
שואל השאלה:
הרוב קובע. 4 שכבות ניצח
הרוב קובע. 4 שכבות ניצח
אנונימי
4 שכבות בשיא הקיץ
ללכת עם תחתונים שיורד מבול
4 שכבות בקיץ ברור!
אי אפשר לתפקד כשיש קור כל המוח קופא לך ואתה פשוט מת
בחום סובלים רצח אבל איכשהו שאפשר לזוז ולתפקד
אי אפשר לתפקד כשיש קור כל המוח קופא לך ואתה פשוט מת
בחום סובלים רצח אבל איכשהו שאפשר לזוז ולתפקד
ללכת עם חוטיני כשיורד מבול. מתה על הגשם!
בשביל מליון דולר אני עושה את שניהם כפרה.
4 שכבות
אני ידליק מזגן והשכבות יהו דקות ממש
לא אסרו את זה
אני ידליק מזגן והשכבות יהו דקות ממש
לא אסרו את זה