7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם יגידו לי לא אז.. לא יאמינו לי אח''כ אם אני אעשה הצגה
אנונימית
או שלבקש כמו שהתגובה מעליי הציע/ה, אם זה לא עובד וממש ממש לא בא לך בי"ס, תעמידי פני חולה, תגידי שכואב לך הראש או הבטן (לא משהו רציני), לי זה עבד מלא פעמים p:
תאמרי לאמא שלך שכןואב לך הבטן ויש לך בחילה ותאמרי לה שכואב ממש כל הערב ולמחרת תאמרי לה שוה ותאמרי לה אמא אני לא יכולה ללכת לבצפר.. ומקסימום אם לא תאמרי לה מבית הספר שתבוא לקחת אותך כי את לא מרגישה טוב
שתי תה, ואז תמדדי חום ויהיה לך קצת חום d:
להגיד שאת לא מרגישה טוב
או כשיעירו אותך אל תתעוררי תמשיכי לישון חח
תעשי את עצמך מקיעה בערב ובבוקר תגידי לאמא שלך שאת לא מרגישה טוב:)) עובד מנסיון מקווה שגם על ההורים שלך זה יעבוד:)
לפעמים פשוט כדאי לבקש!:)

שמעי סוף שנה, אין מבחנים ושיעורים כבר לא? פשוט תשארי:)
באותו הנושא: