9 תשובות
לא
אני חושבת שמכבדים את שני הימים בצורה שווה
אני חושבת שמכבדים את שני הימים בצורה שווה
לפי דעתי כן
כן גם אני לא הבנתי למה ביום הזיכרון יש 2... אבל נראלי יום השואה זה יותר כבד לא?
אין לזה חשיבות
כל יום בכבודו בעיניי
מס הצפירות לא משנה
הזיכרון שלנו הוא בלב לעד
כל יום בכבודו בעיניי
מס הצפירות לא משנה
הזיכרון שלנו הוא בלב לעד
אני חושבת שמכבדים יותר את יום הזיכון כי זה יותר קרוב אלינו
זה אנשים שאנחנו הכרנו
זה אנשים שאנחנו הכרנו
לפי מה שהבנתי יש שתי צפירות בגלל שזה לזכר חללי צה"ל וגם לנפגעי פעולות האיבה. בכל מקרה שניהם ימים קשים ועצובים עבורי ולדעתי מכבדים את שניהם
אנונימית
כן עצם זה שיש שתי צפירות רואים שמכבדים יותר את יום הזיכרון לחללי צהל
אני די בטוחה שדיברנו על זה בשיעור מסוים שנה שעברה בבית ספר
בגלל שמוות חיילים יותר קרוב, אפשר להזדהות יותר מאשר השואה כי זה היה לפני יותר מ70 שנה, וחיילים ממשיכים למות לצערנו
בגלל שמוות חיילים יותר קרוב, אפשר להזדהות יותר מאשר השואה כי זה היה לפני יותר מ70 שנה, וחיילים ממשיכים למות לצערנו
ביום השואה זה 2 דקות צפירה וביום הזיכרון יש פעמיים צפירה שכל אחת מהן היא במשך דקה אז זה יוצא בסך הכל אותו זמן
אנונימית