7 תשובות
תנסה
אין לך מה להפסיד
שלח הודעה
שואל השאלה:
להגיד לה שראיתי אותה או שלא צריך? אולי לא תזכור..
אנונימי
אין. צורך
אלא אם כן היא תעלה בשיחה את זה שהיא ראתה אותך
בכל מקרה תדבר איצה רגיל
שואל השאלה:
כן אבל אם לא תענה נגיד ותראה אותי שוב פעם אז יהיה קצת מביך..
אנונימי
אם לא תנסה לא תדע
מקסימום קצת מביך וזה ישכח
שואל השאלה:
במקרה ראיתי תמונה שלה עם מישהי שיש לי שם ברשימה
אנונימי
לפחות תנסה, מה יש להפסיד?
אולי זה הגורל...