3 תשובות
זה תלוי
אצלי כל החברים עושים לג בעומר עם אלכוהול אז אני מעדיפה לעשות משמרת
אצלי כל החברים עושים לג בעומר עם אלכוהול אז אני מעדיפה לעשות משמרת
אנונימית
שווה לעשות משמרת #כשאין# קריאות! שלא יהיו.
אבל לצערינו יש בל'ג בעומר הרבה קריאות בגלל המדורות והעשן וזה
אבל לצערינו יש בל'ג בעומר הרבה קריאות בגלל המדורות והעשן וזה
אנונימי
לדעתי בלג בעומר יש יותר נסיעות.. יותר מסוכן.
באותו הנושא: