3 תשובות
זה תלוי
אצלי כל החברים עושים לג בעומר עם אלכוהול אז אני מעדיפה לעשות משמרת
אנונימית
שווה לעשות משמרת #כשאין# קריאות! שלא יהיו.
אבל לצערינו יש בל'ג בעומר הרבה קריאות בגלל המדורות והעשן וזה
אנונימי
לדעתי בלג בעומר יש יותר נסיעות.. יותר מסוכן.