7 תשובות
שואל השאלה:
אכן עלית על זה ששגרת יומי אינה סדירה
אנונימי
אני משתמש בHTP-5 ובמלטונין - תוספי תזונה (שאל מומחה בנושא) אני קונה אותם מiherb (שים לב שיהיה מוצר טבעוני - בהקשר לכשרות)
מגנזיום יש בחניות טבע משהו נפלא
1. מאוד עוזר לעשות ספורט במהלך היום (לא בשעות הערב כי זה מעורר), זה מעלה רמות אנדורפינים, גורם לתחושה טובה, ומרגיע חרדות
2. להמנע ממשקאות המכילים קפאין (קפה, משקאות אנרגיה כמו רד-בול, גם ברוב סוגי התה יש קפאין)
3. מדיטציה יכולה לסייע מאוד בכניסה למצב של הרגעות, עדיף שתלך ללמוד את זה באופן מסודר אך גם יש אפליקציות של מדיטציה מונחית למשל Calm
4. רגיעון לילה של הדס - כדור צמחי שמסייע בהרגעה והרדמות
5. להשתדל לשמור על שגרה, לקום מוקדם בבוקר, להיות בעשייה כמה שניתן.. לעבוד.. ללמוד.. לנהל אורח חיים פעלתני
6. להקשיב, לצפות בדברים מרגיעים לפני השינה
7. לא לבלות בחדר השינה ולא במיטה במהלך היום, אלא אך ורק כשאתה הולך לישון.. להרגיל את הגוף ואת המוח "לדעת" ששהייה במיטה פירושה נסיון להכנס למצב שינה.. ולא קריאת ספר או צפייה בסרט או גלישה באינטרנט
אני לא יודע עד כמה החלב שיש במכולת עשוי מחומרים טבעיים, אבל החלב עושה את הפעולה של תחושת שובע, רוגע והרדמה.

טוב במיוחד לאנשים שלא חיים בשיגרה סדירה לשתות ספל חלב כל פעם לפני השינה.

חלומות פז
שואל השאלה:
תודה על ההצעות!
יש רע ברבע-שליש כוס אלכוהול בלילה?
זה ממש כיף ומרגיע אותי. יין אדום. זה גם בריא.
ולפני זה מקלחת מפנקת.

אליהו - חלומות פז?! בבוקר? חחח :)
(זה היין מדבר)
אנונימי
תתפלא אבל חלב חם ממש מרגיע ועוזר להרדם

וגם שמעתי שעגבניה זה עוזר..