2 תשובות
פשוט נקודות מבט של הצלם שונה
היא לוקחת את הראש למעלה וממשיכה להסתכל על המצלמה אז העניניים קצת נסגרות וגם הריסים המלאכותיות נותנות אשליה
ובתמונה של פעם היא מסתכלת למעלה אז העפעפיים נפתחים
דבר ראשון איילינר מקטין את העיניים ועושה אותן צרות יותר
דבר שני התמונה הראשונה פפארצי והתמונה השניה זה זווית צילום
דבר שלישי-הבעת פנים פשוט
אגב אין לה שום בוטוקס בפנים או משהו אז כאילו... לא זה לא ניתוח