6 תשובות
לדכתי אין כאלה
כן, תמיד יש אנשים יוצאי דופן.
אין חיה כזאת
אנונימית
אני אף פעם לא שפטתי מישהו לפי המראה אני תמיד התאהבתי מאישיות וכן יש לי יופי ואופי
מצד אחד היופי זה באמת הרבה יותר חשוב לי מהיופי, אבל אני יהיה כנה
אני לא מאלה שבאים להתייפיף ולנסות להוציא את עצמם אנשים טובים, אני בן אדם ואחרי הכל היופי כן חשוב לי, אם הייתה מישהי שממש לא הייתי נמשך לחיצוניות שלה (אבל ממש לא) אז לא הייתי יוצא איתה
אבל אני מאמין שהמראה החיצוני מתייחס רק לתחילת הקשר, אחרי שמתאהבים באופי של מישהו הוא פתאום יראה הבן אדם הכי יפה בעולם גם אם הוא לא היה ככה לפני יומיים
באותו הנושא: