5 תשובות
אם היו לי אז כן.
כן, קרה לי
אממ לא ממש כי הוא רק שאל איך בעיר החדשה (לא היה לי אומץ לפתח שיחה xd)
לא כי אין לנו שיחה:) וגם אין לי קראש...
מ א ו ד!
חח נראלי הייתי מתחרפנת כי עד שסוף סוף יש בינינו שיחה והכל סבבה אז זה נמחק ; (
חח נראלי הייתי מתחרפנת כי עד שסוף סוף יש בינינו שיחה והכל סבבה אז זה נמחק ; (
באותו הנושא: