2 תשובות
אממ לא בטוחה עכשיו חשבתי על זה
אולי בחורף בגלל שהאוויר קר אז חלקיקי האוויר נצמדים יותר אחד לשני למבנה צפוף ומסודר, בגלל שינוי מצב הצבירה לעומת בקיץ כשחם והחלקיקים מפוזרים ונעים יחסית בחופשיות בכל רחבי הצמיג
ובגלל זה דרוש לנפח את הצמיג יותר בחורף, מקווה שהבנת חחח
אולי בחורף בגלל שהאוויר קר אז חלקיקי האוויר נצמדים יותר אחד לשני למבנה צפוף ומסודר, בגלל שינוי מצב הצבירה לעומת בקיץ כשחם והחלקיקים מפוזרים ונעים יחסית בחופשיות בכל רחבי הצמיג
ובגלל זה דרוש לנפח את הצמיג יותר בחורף, מקווה שהבנת חחח
כשהשוואה למידה שצריך לנפח מקיץ לחורף, כן- צריך לנפח יותר בחורף.
בקיץ (כשהטמפ' יותר גבוהה) החלקיקים נעים מהר יותר ובכך מנפחים את הגלגל בפחות החלקיקים מהחורף, הם מתנגשים בדפנות הכלי במהירות ובקצב רב יותר ושומרים על הצמיג מנופח מספיק.
לעומת זאת, בחורף כשהטמפ' נמוכות, החלקיקים נעים לאט יותר, ומתנגשים פחות פעמים בדפנות הכלי (ולא שומרים עליו מנופח מספיק עם אותו מס' החלקיקים בקיץ).
מצטערת אם זה לא כל כך מובן, הרבה זמן לא נגעתי בחומר הזה.
בקיץ (כשהטמפ' יותר גבוהה) החלקיקים נעים מהר יותר ובכך מנפחים את הגלגל בפחות החלקיקים מהחורף, הם מתנגשים בדפנות הכלי במהירות ובקצב רב יותר ושומרים על הצמיג מנופח מספיק.
לעומת זאת, בחורף כשהטמפ' נמוכות, החלקיקים נעים לאט יותר, ומתנגשים פחות פעמים בדפנות הכלי (ולא שומרים עליו מנופח מספיק עם אותו מס' החלקיקים בקיץ).
מצטערת אם זה לא כל כך מובן, הרבה זמן לא נגעתי בחומר הזה.
באותו הנושא: