4 תשובות
מהרשימה הזאת?
bts
אבל אני מאוד אוהבת את u kiss
bts
אבל אני מאוד אוהבת את u kiss
got 7
אני אוהבת הרבה להקות אבל בלוק בי וביג באנג הם הכי אהובים עלי.
אבל אני באמת יכולה לרשום רשימה מאוד ארוכה.
ואם התכוונת מהרשימה הספציפית שכתבת אז, גוט7.
אבל אני באמת יכולה לרשום רשימה מאוד ארוכה.
ואם התכוונת מהרשימה הספציפית שכתבת אז, גוט7.
שומעת פה ושם שירים של exo, יש לי חברות ובני דודות שממש אוהבות קייפופ:)
באותו הנושא: