4 תשובות
שומעת פה ושם שירים של exo, יש לי חברות ובני דודות שממש אוהבות קייפופ:)
אני אוהבת הרבה להקות אבל בלוק בי וביג באנג הם הכי אהובים עלי.
אבל אני באמת יכולה לרשום רשימה מאוד ארוכה.
ואם התכוונת מהרשימה הספציפית שכתבת אז, גוט7.
got 7
מהרשימה הזאת?
bts
אבל אני מאוד אוהבת את u kiss