רשמתי לחבר שלי הודעה כזו ארוכה על מה שאני מרגישה וזה שהוא קצת אדיש, כלפי אני מרגישה שאנחנו ידידים ולא חברים אנחנו 3 חודש
יחד רשמתי לו הוא סינן ולא ענה רשמתי לו אתה כועס על ההודעה? כועס עליי? קיצור תתקשר אליי מתישהו.. וכיאילו הוא טס מחר והוא רשם לא אני פשוט עסוק וצריך קצת חופש זה אומר שהוא שונא אותי?