6 תשובות
לכי לרופא עור, יש סיכוי שתזדקקי לתפרים, אל תשחקי עם העניינים הרפואיים, את יכולה חלילה לגרום לעצמך לנזק
מתישהו זה בטוח יעבור עם הזמן.
אבל אם הפצע נפתח אז תחבשי אותו מיד. כנראה תישאר לך צלקת.
אבל אם הפצע נפתח אז תחבשי אותו מיד. כנראה תישאר לך צלקת.
שואל השאלה:
הוא לא מדמם
הוא פשוט פתוח וקצת אדום
אין משחה או משהו שאני יכולה לשים?
הוא לא מדמם
הוא פשוט פתוח וקצת אדום
אין משחה או משהו שאני יכולה לשים?
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי אצל אחות והיא הדביקה לי את זה
פשוט קילפתי אותם (שוב כי אני מטומטמת)
וזה נשאר פתוח, כבר אין ממש דם
זה פשוט אדום ופתוח
הייתי אצל אחות והיא הדביקה לי את זה
פשוט קילפתי אותם (שוב כי אני מטומטמת)
וזה נשאר פתוח, כבר אין ממש דם
זה פשוט אדום ופתוח
אנונימית
שואל השאלה:
לא נפתח
פשוט היה די עמוק ולא הפסיק לדמם
יש דרך לגרום לזה להתאחה מהר יותר?
לא נפתח
פשוט היה די עמוק ולא הפסיק לדמם
יש דרך לגרום לזה להתאחה מהר יותר?
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא
לא הבנת אותי
זה לא מדמם ולא צריך לחבוש כלום
אני פשוט רוצה לגרום לזה לעבור כמה שיותר מהר
ובלי אחיות או שיט
אוף אין משחה או משהו שיכול לעזור?
לאלא
לא הבנת אותי
זה לא מדמם ולא צריך לחבוש כלום
אני פשוט רוצה לגרום לזה לעבור כמה שיותר מהר
ובלי אחיות או שיט
אוף אין משחה או משהו שיכול לעזור?
אנונימית
באותו הנושא: