21 תשובות
תגידי לו שאת שאלת הרבה חוץ ממנו ושעשית סטטיסטיקה.
תבקשי סליחה
תתנצלי בפניו.
תתנצלי.. אולי הוא באמת נעלב, ולקח את זה נורא אישי וחשב שצחקת עליו או הסתלבטת..
שואל השאלה:
אמרתי לו למה אתה ככ נלחץ לאהוב בנים זה לא דבר רע
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי זה אמרתי לו שעשיתי את זה לכל הבנים ועשיתי מתיחה והוא המשיך לסנן
אנונימית
לדעתי פשוט תרשמי לו הודעה שזה לא היה בכוונה לפגוע וששאלת עוד בנים (סקר)
ותגידי שאת מצטערת
ואז פשוט תתנתקי ובטח אחכ הוא יגיב
תני לו קצת זמן כנראה שהוא פשוט נפגע מזה כי אולי הוא בבלבול ואולי סתם זה לא היה ככ במקום
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה לכם!
אנונימית
בתור אחד שהוא הומו אני יכול להגיד לך שכששאלו אותי אם אני הומו אז ישר נכנסתי לסטרס ולחץ מטורפים... אז יכול להיות שידיד לך הומו אבל הוא נלחץ לדבר איתך או שהוא פשוט נעלב

בכל מקרה כדי להתנצל בפניו
אנונימי
תגידי שזה היה באמת או חובה לשאול מישהו ובגלל שהוא ידיד טוב שלך אז חשבת שהוא יזרום ולא יפגע ורצית להסביר לו הכל אחכ
אנונימית
להגיד את האמת? יש פה מישהו ששאל אם הוא צריך לכעוס על ידידה שלו ששאלה אותו אם הוא אוהב בנים או בנות והאם לנתק איתה את הקשר על זה שהיא חשבה שיש מצב שהוא גיי.. נראה לי שזה זה שאת מדברת עליו.
אם זה באמת הוא אז זה סימן שהוא לא רוצה לכעוס עליך כי את חשובה לו אבל הוא מרגיש צורך לזה.. תני לו קצת זמן ותבקשי סליחה..
בהצלחה
נראה לי שהוא גיי אז בגלל ששאלת אותו הוא ממש נלחץ או חשב שאת צוחקת עליו (ככה היה גם עם ידיד שלי)
אבל אי אפשר לדעת
שואל השאלה:
אם הוא ככ נלחץ אז אני חושבת שהוא באמת גיי.
הוא רשם לי דברים כמו שאלה הזויה ואת לא בסדר הוא ממש נלחץ.. והשאלה השניה שקראת זה אני שאלתי..
אנונימית
וואו זה ממש מחזיר אותי למה שהיה עם ידיד שלי זה היה בול ככה
נשמע שהוא גיי, אבל כמו שכבר כתבתי באמת שאי אפשר לדעת
את חסרת טאקט.
תלוי באיזו סיטואציה שאלת וליד מי...
הסתדר בסוף?
שואל השאלה:
שאלתי בוואסאפ
אנונימית
או שתגידי שזה בצחוק או שפשוט תבקשי סליחה
שואל השאלה:
ביקשתי והוא רשם טוב
אנונימית
האמת שזה די מחשיד שהוא ככ נלחץ
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתם עושים לי מינוסים?
וכן זה מאוד מחשיד
אנונימית
באותו הנושא: